Transposición Didáctica
1.
TRANSPOSICIÓN DIDÁCTICA
|
||
|
||
ACTIVIDADE 1
|
Identificar os factores físico-químicos
máis importantes do ecosistema, os seus valores aproximados e os instrumentos
de medida.
|
|
|
EXERCICIO 1
|
|
|
Mediante a estrutura 1:2:4, en cada grupo recóllense as
ideas previas dos alumnos escribindo unha definición de ecosistema e enumerando
a maior cantidade posible de factores abióticos do ecosistema.
|
|
|
EXERCICIO 2
|
|
|
En gran grupo, recompilaranse todos os factores
abióticos aparecidos nos diferentes grupos. E entre todos descartaranse os
que non sexan relevantes para o ecosistema do “Bosque do colexio”.
Quedarémonos cun conxunto de factores para traballar todos os grupos.
|
|
|
EXERCICIO 3
|
|
|
Por grupos, propoñer valores para os factores abióticos máis relevantes
seleccionados.
|
|
|
EXERCICIO 4
|
|
|
Por grupos, procura en internet (en webs de
meteoroloxía) dos procedementos adecuados para medir os factores temperatura
e humidade. E realizar medidas dos valores de temperatura e humidade no
bosque do colexio.
|
|
|
EXERCICIO 5
|
|
|
Contrastar os datos obtidos de temperatura e humidade coa consulta na web
www.meteogalicia.es,
comprobando tamén que outros factores son medidos polas estacións
meteorolóxicas, as unidades que se empregan, e a forma de amosar a
información.
|
|
Comentarios
Publicar un comentario