Concreción Curricular






1.  CONCRECIÓN CURRICULAR

ACTIVIDADE 1



ESTANDAR 1
INSTRUMENTO DE AVALIACIÓN

BX 3.1.1 Identifica o concepto de ecosistema e distingue os seus compoñentes
-     Documento final e os previos (feitos na estrutura 1:2:4) por grupo coa definición de “Ecosistema” acordada e a lista de factores abióticos. Este documento realizarase coa ferramenta POPLET



ESTANDAR 2
INSTRUMENTO DE AVALIACIÓN

BX 3.3.1 Recoñece os factores ambientais que condicionan o desenvolvemento dos seres vivos nun ambiente determinado, e valora a súa importancia na conservación deste
-  Observación directa no proceso de selección dos factores relevantes do ecosistema en gran grupo, atendendo aos argumentos para conservar ou descartas cada factor.

ESTANDAR 3
INSTRUMENTO DE AVALIACIÓN

BX 4.2.1 Utiliza argumentos que xustifiquen as hipóteses que propón
- Rúbrica (R1)

ESTANDAR 4
INSTRUMENTO DE AVALIACIÓN

BX 4.3.1 Utiliza fontes de información apoiándose nas TIC, para a elaboración e a presentación das súas investigacións
-      Buscan  a información que non coñecen en webs fiables. 
-      contrastan a información en varias webs.
-      As webs consultadas aparecen nas bibliografías das presentacións finais.

ESTANDAR 5
INSTRUMENTO DE AVALIACIÓN

BX 4.4.1 Participa, valora e  respecta o traballo individual e en grupo.
-      Observación directa no proceso de selección dos factores finais.
-      Fan propias ideas ou aportacións doutros grupos

Comentarios

Entradas populares de este blog

Identificación da tarefa