Concreción Curricular
1.
CONCRECIÓN CURRICULAR
|
|||
ACTIVIDADE 1
|
|||
ESTANDAR 1
|
INSTRUMENTO DE AVALIACIÓN
|
||
BX 3.1.1 Identifica o concepto de ecosistema e distingue os seus
compoñentes
|
-
Documento final e os previos (feitos na estrutura
1:2:4) por grupo coa definición de “Ecosistema” acordada e a lista de
factores abióticos. Este documento realizarase coa ferramenta POPLET
|
||
ESTANDAR 2
|
INSTRUMENTO DE AVALIACIÓN
|
||
BX 3.3.1 Recoñece os factores ambientais que condicionan o
desenvolvemento dos seres vivos nun ambiente determinado, e valora a súa
importancia na conservación deste
|
- Observación
directa no proceso de selección dos factores relevantes do ecosistema en gran
grupo, atendendo aos argumentos para conservar ou descartas cada factor.
|
||
ESTANDAR 3
|
INSTRUMENTO DE AVALIACIÓN
|
||
BX 4.2.1 Utiliza argumentos que xustifiquen as hipóteses que propón
|
- Rúbrica (R1)
|
||
ESTANDAR 4
|
INSTRUMENTO DE AVALIACIÓN
|
||
BX 4.3.1 Utiliza fontes de información apoiándose nas TIC, para a
elaboración e a presentación das súas investigacións
|
-
Buscan a
información que non coñecen en webs fiables.
-
contrastan a información en varias webs.
-
As webs consultadas aparecen nas bibliografías das
presentacións finais.
|
||
ESTANDAR 5
|
INSTRUMENTO DE AVALIACIÓN
|
||
BX 4.4.1 Participa, valora e respecta o traballo individual e en grupo.
|
-
Observación directa no proceso de selección dos
factores finais.
-
Fan propias ideas ou aportacións doutros grupos
|
Comentarios
Publicar un comentario