Entradas populares de este blog
Concreción Curricular
1. CONCRECIÓN CURRICULAR ACTIVIDADE 1 ESTANDAR 1 INSTRUMENTO DE AVALIACIÓN BX 3.1.1 Identifica o concepto de ecosistema e distingue os seus compoñentes - Documento final e os previos (feitos na estrutura 1:2:4) por grupo coa definición de “Ecosistema” acordada e a lista de factores abióticos. Este documento realizarase coa ferramenta POPLET ESTANDAR 2 INSTRUMENTO DE AVALIACIÓN BX 3.3.1 Recoñece os factores ambientais que condicionan o desenvolvemento dos seres vivos nun ambiente determinado, e valora a súa importancia na conservación deste - Observación directa no proceso de selección dos factores relevantes do ecosistema en gran grupo, atendendo aos argumentos para conservar ou descartas cada factor. ESTANDAR 3 INSTRUMENTO DE AVALIACIÓN BX 4.2.1 Utiliza argumentos que xustifiquen as hipó...
Identificación da tarefa
1. IDENTIFICACIÓN TÍTULO DA TAREFA Os compoñentes do ecosistema ETAPA Secundaria NIVEL 4º ESO ÁREA Bioloxía e Xeoloxía PROFESOR Alberto C. DESCRICIÓN DA TAREFA Crear unha infografía para dar a coñecer os compoñentes físico-químicos, e os seus valores no ecosistema do bosque do colexio XUSTIFICACIÓN DA TAREFA Coa xustificación do Día Internacional do Medioambiente (5 de xuño), dar a coñecer á comunidade educativa as características do medio no que se encontra o colexio, valorando a importancia da actividade humana sobre os ecosistemas. CONTEXTO Escolar
Comentarios
Publicar un comentario