Lista de Pros e Contras
Lista de Pros e
Contras cara o cambio metololóxico
Posiblemente todas as
reflexións están contaminadas pola sensación de seguridade que nos proporciona
o método tradicional; levamos anos con el e danos seguridade, é a nosa zona de “confort”.
Os cambios supoñen preparación (das tecnoloxías, das técnicas…), inseguridades,
e persoalmente teño a certeza de que os alumnos son un “material” demasiado
sensible como para facer probas e experimentos, ou polo menos en secundaria,
naquelas materias que sabemos que serán piares ou bases de futuras
aprendizaxes.
Aínda así, creo necesario un cambio, ou polo menos alternativas para poder
aplicar ao longo dun curso e facer da aprendizaxe unha actividade dinámica e
non monótona ou demasiado predecible.
Valoración inicial
PROS
|
CONTRAS
|
·
Os alumnos séntense
partícipes do que van a aprender.
·
Implicar aos alumnos
na súa propia aprendizaxe,
·
Traballo con máis
motivación
|
·
Dificultade para
formar os grupos.
·
Avance nos contidos
máis lento, sendo necesario moito tempo comparando cunha clase “tradicional”.
·
Pode non quedar claro se
o importante son os métodos ou os contidos.
|
Valoracións finais
PROS
|
CONTRAS
|
·
Mellora a motivación
ao facer algo diferente.
·
Mellora a autoestima
posto que todo o mundo contribúe ao coñecemento dos demais
·
Asimilan mellor os
contidos porque o método lles obriga a traballalos de forma autónoma.
|
·
Dificultade na
planificación, sobre todo na temporalización das sesión.
·
Dificultade para facer
unha avaliación individualizada en proxectos con un único produto final
|
Comentarios
Publicar un comentario