Rubrica de avaliación

Exemplo de rúbrica para a avaliación dun dos estándares de aprendizaxe que se integran na tarefa. Aplicarase ao exercicio no que os alumnos deberán deducir, aportar, debatir, e argumentar a selección dos factores abióticos do ecosistema que estudiarán:





RÚBRICA R1
Valoración  da capacidade de aportar varios factores abióticos e argumentar a importancia dos mesmos no ecosistema estudado “Bosque do colexio”
Curso: 4º ESO
Situación de recollida de información: Exposición grupal coa finalidade de chegar a un acordo dos factores abióticos máis importantes do ecosistema estudado


CRITERIOS
NIVEIS DE CONSECUCIÓN
MOI BO
(10)
BO
(7)
MELLORABLE (5)
INADECUADO
(2)
Factores identificados
Máis de 8
Entre 5 e7
3 ou 4
2 ou menos
Validez dos factores identificados
Máis do 80 % son relevantes no ecosistema
Entre o 50% e o 80% son relevantes
Entre o 20% e 50% son relevantes
Menos do 20% son relevantes
Argumentan a validez dos factores propostos
Explican máis do 80% dos factores propostos
Explican entre o 50% e o 80% dos factores
Explican entre o 20% e 50% dos factores
Explican menos do 20% dos factores
Argumentan correctamente a favor ou en contra das propostas do resto dos grupos
Case sempre
En bastantes ocasións
Poucas veces
Nunca

Comentarios

Entradas populares de este blog

Parada de 3 minutos

O bosque do noso colexio