Rubrica de avaliación
Exemplo de rúbrica para a avaliación dun dos estándares de aprendizaxe que se integran na tarefa. Aplicarase ao exercicio no que os alumnos deberán deducir, aportar, debatir, e argumentar a selección dos factores abióticos do ecosistema que estudiarán:
RÚBRICA R1
Valoración da capacidade de aportar varios factores
abióticos e argumentar a importancia dos mesmos no ecosistema estudado “Bosque
do colexio”
Curso: 4º ESO
Situación de recollida de
información: Exposición grupal coa finalidade de chegar a un acordo dos
factores abióticos máis importantes do ecosistema estudado
CRITERIOS
|
NIVEIS DE CONSECUCIÓN
|
|||
MOI BO
(10)
|
BO
(7)
|
MELLORABLE (5)
|
INADECUADO
(2)
|
|
Factores identificados
|
Máis de 8
|
Entre 5 e7
|
3 ou 4
|
2 ou menos
|
Validez dos factores
identificados
|
Máis do 80 % son relevantes
no ecosistema
|
Entre o 50% e o 80% son
relevantes
|
Entre o 20% e 50% son
relevantes
|
Menos do 20% son relevantes
|
Argumentan a validez dos factores
propostos
|
Explican máis do 80% dos
factores propostos
|
Explican entre o 50% e o
80% dos factores
|
Explican entre o 20% e 50%
dos factores
|
Explican menos do 20% dos
factores
|
Argumentan correctamente a
favor ou en contra das propostas do resto dos grupos
|
Case sempre
|
En bastantes ocasións
|
Poucas veces
|
Nunca
|
Comentarios
Publicar un comentario